Komunikační strategie 

Než se pustíte do realizace nového projektu nebo třeba přestavby webu, vyplatí se si chvíli sednout a promyslet si, co, proč a komu chci nabízet a jak mu o tom dát vědět. 

Obsahová strategie

Proč se nevyplácí komunikovat naslepo?

Špatně zacílená komunikace vás může stát spousty peněz a zbytečného úsilí.

Představte si řady možných zákazníků, které neoslovíte.

Nebo je dokonce odradíte a zničíte si tak svoje renomé.

Co můžete pomocí strategie zlepšit? 

Jasně dokážete popsat, kdo jste a co nabízíte. V čem jste opravdu dobří.

Vašeho zákazníka už nepopíšete jako ženu mezi 30 a 50 lety. Budete vědět, co vaši zákazníci potřebují a jak jim to poskytnout.  

Zjistíte, kde všude v offline i online světě nesmíte chybět a jakým způsobem tam můžete komunikovat. 

Jak na to půjdeme?

1

Audit

Nejprve si společně projdeme, co děláte a proč. V čem jste dobří? V čem vynikáte nad konkurencí? A umíte to „prodat”? Podíváme se také, kde a jak komunikujete.

2

Jak zaujmout

Co děláte a proč už víme. Jak ale dosáhnout toho, že se vaše cíle promění v realitu? 

V této fázi se zaměříme na vašeho ideálního zákazníka. Kdo to je a jak se chová. Stanovíme si možnosti, jak ho oslovit a také způsoby měření, abychom později mohli ověřit, že nám komunikace opravdu nese ovoce. 

3

Do čeho se pustit

Už víme, že váš zákazník není žena mezi 30 a 50 lety. Je to Jitka, zaneprázdněná manažerka, která se chce vyhnout syndromu vyhoření, aniž by musela změnit práci. V této fázi si řekneme, co by Jitce pomohlo, a jakým způsobem jí o tom dát vědět. Zamyslíme se, jaký tón komunikace zvolit a na jaké formáty se soustředit. Zda třeba víc na videa, e-mailing, sociální sítě, e-book nebo třeba na podcast. 

4

Kdy, kde a jak často komunikovat

Zhodnotíme také kapacitu vašeho týmu nebo vás osobně a podle toho si stanovíme publikační plán pro nastartování vaší komunikace. Doporučím vám, jak sestavit či doplnit tým, abyste dokázali komunikační strategii naplnit. Dám vám tipy na další vzdělávání.

Jana Odstrčilová

„Strategie může být takový váš Rough Guide. Průvodce po místech, která neznáte, a přesto se tam pohybují lidé, se kterými si můžete rozumět." 

Vyberte si ze 3 variant

Začínáte s byznysem? Chcete pohled zvenčí?

Zmapuji vaši  komunikaci a připravím si pro vás doporučení. Ta probereme formou cca hodinové online konzulace. Tuto formu doporučuji pro menší projekty nebo jednotlivé produkty.

Potřebujete podrobnější vhled? 

Připravím vám písemný výstup ve formě prezentace, kterou spolu můžeme projít na osobní nebo online schůzce. Získáte konkrétní doporučení a příklady z praxe. 

Hledáte spolehlivého průvodce vaší komunikací? 

Získáte komplexně zpracovanou komunikační strategii v písemné formě. Samozřejmě vše probereme i osobně a formou prezentace se strategií seznámíme i další členy vašeho týmu.